fredag 13 maj 2011

UPPFÖRSBACKE :(

Av någon anledning är det väldigt tufft nu. Från att vara jävligt taggad ena dagen till att nå botten :(. Har verkligen följt kostprogrammet stirkt men börjat äta lite mer nötter , unnade igår mig en macka. Som jag saknat en liten enkel macka.
Nu går tankarna.... ska jag skita i det??? NEJ! , det ska du inte , du har klarat av hälften. Skiter jag i det nu går allt till spillo.
Idag är det lördag och vi får se vad denna dagen har att erbjuda. Det är bara att bita ihop!
HEJA HEJA

3 kommentarer:

  1. Kämpa på! Det är inte långt kvar och har du klarat dig så här långt så kan du lite till!:) Vi är nog många nu som har det tufft, men tänk så att nu kommer även den psykiska utmaningen in!:)

    SvaraRadera
  2. Tack StinaLisa. Det är nog den psykiska utmaningen som blir tuff för mig :(. Hoppas det går bra för dig :)

    SvaraRadera
  3. Så är det för mig med att det psykiska är utmaningen. Så är det nog för många. Det går bättre än vad jag trodde men jag har också haft min uppförsbackar och de två sista veckorna kommer nog komma fler;)Men det finns ju nedförsbackar också, så njut av dem när de kommer. Krya på dig!

    SvaraRadera