torsdag 5 maj 2011

Det går så lätt lätt lätt :)

..... än så länge i alla fall. Inte värt att vara kaxig.

Jag mår toppen å det är väl så det ska vara. LÄser att många har ett sug efter sött, själv är jag inte alls sötsugen, däremot kan jag tråna efter nåt så simpelt som en macka, ett digestive. Än har jag inte fallit för frestelserna, det ska jag inte heller!!

Mitt pass blev på gymmet idag, jippi!!
Kondition på löpband, puls 156
1. pullover 12,5 kg
2. Knäböj 30 kg
3. plankan 1,5-2 min

Kondition på crossrampen, puls 156, kcal 140
4. Lateral raise 4.6 kg
5. höftlyft, en bens,
6. reverse crunch
7. triceps 10 kg
8. bred knäböj30 kg, idag kändes denna övning som sen skulle :)
9. sittande planka, nya övningen

Börjar otroligt nog se lite resultat. Är rädd för att jag ska tycka om det jag ser för mycket och hålla mig till denna kosten.
Så som min kropp ser ut på morgonen skulle jag kunna tänka mig:).
Dag 5 är nu till ända, skönt. I morn börjar helgen och nya frestelser att övervinna.
Kör hårt!!

1 kommentar:

  1. Jag håller med om sötsugen! Enda gången jag blivit sugen var när jag och en kollega var på ICA och hon skulle köpa godis och naturgodis. Men jag köpte frukt :)
    Något jag längtar efter är att få äta äggulan. Och ost :)
    Jag har faktiskt också märkt resultat, gått ner 2 kg sen i lördags, helt otroligt! Kan det vara vätskan som börjat gå ur kroppen kanske? Lycka till vidare!

    SvaraRadera