måndag 9 maj 2011

8-9/30

Ja.... vad säger man?? Tanken är en ny livsstil och den har funnit sig väl tillrätta. Jag menar inte att jag kommer fortsätta äta så här efter 31 maj, inte fullt ut i alla fall. NU vet jag vad min kropp behöver för att se ut som den vill :).
Jag mår hur bra som helst och inga problem med varken träning eller mat. .... Eller problem å problem , ska inte sticka under stolen med att jag saknar många smaker i min mun. 5 mandlar var ett bra mått :) Minst 15 till frukost och sen det dubbla under dagen.
Imorn är det dags för första checken, vad har hänt??? ok, många av oss har visst fuskat lite och vägt och mätt oss :)

träningen igår blev på gymmet och idag blev den av här hemma. Skönt när han lägger in lite nya övningar :)

Så lycka till imorn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar