lördag 7 maj 2011

7/30

Det händer grejer!!!
Eftersom så många andra skrev om sina lysande resultat på 6 dagar var jag också bara tvungen att mäta mig. Å det ångrar jag inte :) Vilka resultat på bara 6 dagar.
Minskat 3 cm i midja, stuss och lår , tjo hoo!

En aningen dåligt samvete, känns som jag syndat, dock inte medvetet, Men gott var det :)
Var duktig och beställde in en kycklingsallad, men glömde tala om att det skulle vara utan dressing. Men jag åt ändå, förlåt mig!

Träningen blev på gymmet, vad jag bara älskar att träna. Jag var helt ensam i hela gymmet så allt flöt på väldigt smidigt.

När jag kör mitt pass på gymmet passar jag på att öka lite på vikterna. Har inte fått någon ordentlig träningsvärk än,men när jag kör höftlyften, på mitt sätt gör det ONT. Det tar där den ska :)


Kondition på löpband, kcal 135
1. pullover 12,5 kg
2. Knäböj 30 kg
3. plankan 1,5-2 min

Kondition på crossrampen, puls 156, kcal 140

4. axelpress 7,5
5. höftlyft, en ben,
6. reverse crunch
7. triceps 10 kg
8. bred knäböj30 kg,
9. sittande planka, nya övningen

Har ätit vad jag ska idag så snart är det läggdags.
God natt!

2 kommentarer:

  1. tjoho här går det undan! kommer jag att känna igen dig nästa gång vi ses?;) jag hejar iaf på dig! kram till en lite mindre, mer fit dig!

    SvaraRadera
  2. Wohoo! Grattis till minuset! Bra jobbat! Nu håller vi i! =)

    SvaraRadera