fredag 27 maj 2011

26-27/30

SKÄRPNING!!!! Det räcker inte att skärpa sig efter kl åtta på kvällen när alla måltider är avklarade. Tänker alldeles för många gånger om dagen, nu ,sista nu bara sen är det bra.... bara några dagar kvar. 3 dagar kvar.... kan ni förstå det???? JIPPI!!!
Träningen dessa två dagar har jag utfört vid vår poolkant, så härligt. Har varit i stugen tilsammans med mina två prinsessor och min älskade mamsen <3.
Cardion blev löpning, kändes väldigt lätt faktiskt. På torsdagskvällen sprang jag ett varv, 2,5 km och i dag frdan körde jag ett extra corepass på kvällen. HAr faktiskt hållt mig till ett FUSTRA pass om dagen men nu har jag så dåligt samvete över vad jag ätit. ( Det låter som jag vräkt i mig, men det är så att jag ätit lite nötter, eller mycket enligt Jarrko).
Ny dag imorn och snart är dessa dagarna över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar