måndag 2 maj 2011

2/30

Funktionella övningar var det:) Känner träningsvärk i biceps och vi har inte en kört rena bicepsövningar:) Skönt med träningsvärk:)

Då var denna dagen också avklarad, ingen mer träning ingen mer mat.
Skrev igår att jag skulle gå runt och vara hungrig men SÅ fel jag hade, tvärtom. Känns som man äter och äter. Vanligtvis äter jag nog ca 2500 kcal om dagen så det är ju stor skillnad.
Men det känns som om man äter likadan mat hela tiden,hoppas jag hittar lite tips från någon annan.

Vill poängtera att jag INTE gör detta för att gå ner i vikt, tror inte jag kommer att minska nåt heller. Har tränat i många år och känner att jag står stilla i utvecklingen,(känns dock som musklerna blivit lite mer definierade på sistone). Så mitt mål och tanken med denna utmaning är att bli " fit". Förstår ni??

Det blev en morgonpromend med lillsnäckan i vagnen

träningen fick bli nere i källaren. I dag tog det närmare 1 timme att köra passet.
Jag känner mig inte helt slut efter alla övningar:( medan en del bränner rejält.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar