onsdag 4 maj 2011

KLOCKRENT !

När jag skulle gå upp i natt för att göra välling till den lilla märkte jag att jag låg i en pöl. SVETT! NÄr jag sen på morgonen, det första jag gör sätter på datorn och läser om fitnessfighten. NU kan du börja svettas mer och bli mer toanödig. Stämmer på mig. Fast toan har jag besökt sen vi startade detta.

Känns SÅ skönt att jag inte har nåt sötsug däremot kan jag tråna efter en macka. Några veckor till så kan jag äta min macka. Men då är nog inte den där mackan lika intressant :)
Träningen fick bli hemma i källaren idag igen men imorn bär det av till gymmet, plus att jag ska hålla i MRL och Core. Känner inte att det är så tufft som det borde, har kanske för lite vikter hemma. men det blir ju svårt att hålla i dem.
Saknar träningsvärken som alla pratar om, men när jag tränar och sträcker så känner jag att det känns i musklerna.

Har nu ikväll avverkat första och förhoppningsvis det sista kalaset denna månaden. Det jobbiga är att folk undrar, vad tramsig hon behöver väl inte banta. JAG BANTAR INTE!!. JAG TÄVLAR, jag har gått med i en tävling som jag redan från början vet att jag inte kan vinna, men förhoppningsvis blir det vinst för mig, bli " fit". JAg har inte mycket att ta av men tänk om det sista lilla ville komma fram. Dock rädd för att det försvinner lika snabbt när jag börjar äta normalt.
Längtar till morgondagens träning!!!
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar