söndag 29 maj 2011

29/30

29....... kan ni fatta. vi är inne på dag 29. Nu har jag lagt i en ny växel också men det är väl så dags.
Jag är en sån människa som vill se resultat direkt, händer det inget ger jag upp....
Men fitnessfighten kom resulten direkt, kanske tur det för annars hade jag väl gett upp.
Det hände så mycket redan första veckan men sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer. Visst , jag förstår att jag inte kan fortsätta rasa i vikt och minska med 6 cm i midjan varje vecka. men det hade varit kul och tacksamt om resultaten fortsatt komma.
Men som sagt , jag är SÅ nöjd med vad FF gett mig!

Jag började dagen med att springa 8 km med min syster, en perfekt person till att jobba som PT, hon får en ett ge allt och lite till. Världens bästa syster på alla sätt och vis. Rundan började i ett skönt tempo, detta orkar jag, tänkte jag. Nu accelererar vi sa hon, kom igen fram till stengärdet...... PUH, å jag sprang. Skönt.

FUSTRA passet blev också av i källaren, har faktiskt bara kört det på gymmet 4-5 gånger, hoppas ändå att passen gett mig nästan lika mycket här hemma.

Passar på att köra några armhävningar medan jag värmer barnens välling:)
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar