söndag 1 maj 2011

Dag 1/30

Får väl säga att det gått bra idag :)
Började med ett mellanmål för att sen ge mig ut på en morgonpromenad med mina flickor. Därefter frukost, inte densamma som jag brukar äta men nu får det gå :).

Passet körde jag på gymmet idag
kondition på löpbandet sen körde jag styrkan med vikter. Tog knäbäj i smith för då kunde jag ha lite mer vikter. Skönt, jag vet helt ensam i "mitt" gym

Det svåra är att planera in, för nu gäller det verkligen att planera. Imorn blir det träning hemma i källaren, passar på när den lilla sover, och vem vet när hon tänker sova ;). Därav blir det lite svårt att planera in hur och när jag ska äta.
Nu när jag väl gett mig in på detta vill jag köra det fullt ut och göra allt rätt.
Känns som jag har tusen frågor men vill inte vara för traggig :)
Nu återstår ett mellanmål, blir nog kesella, med lite funlight, eller.


Sprungit på toa och känt mig väldigt frusen under dagen, for my information:)
Vi hörs under dag 2.

1 kommentar:

  1. Härligt att du också är på gång! :-)

    Halva (eller kanske hela?) grejen med Jarkkos program har jag en känsla är att man ska köra utan maskiner för att träna stabilitet och styrka samtidigt. Smithmaskinen gör ju att du stabiliserar med maskinen och tappar en del av träningen i FUSTRA-programmet.

    Fast, har man knasiga knän är ju Smithen en väldig hjälp.

    Hoppas du får till ditt träningspass imorgon!

    / Veronica (som också hänger på)

    SvaraRadera