fredag 4 maj 2012

4/30

Mellan tre till fem dagar kommer du att känna att du behöver gå oftare på toaletten och att du svettas mer än vanligt. Detta är helt normalt! Det beror framför allt på att du har dragit ner på kolhydraterna i kosten.( fitnessfighten)

Fredag idag, godisdag!! Ja inte för mig men för alla andra.
Vi bestämde oss för att åka till lekplatsen i Osby och fika där. Jag tog en bar och det var gott. Men det mättar inte alls som kesellan gör.
Middagen gillades :) räkor som Cornelia har bestämt att vi skulle äta.

Träningen: PUH, källarpass! De två första konidsarna körde jag på crossen, känner att plusen inte kommer upp vad den ska där. Styrkedelarna körde jag TRX :) jobbigt!!!. Sista puls blev det intervaller av olika slag och det är skitjobbigt!!! TAck och adjö!

Behöver jag ställa väckarklockan för att vakna tidigare så jag hinner med sista kvällsmålet?
Nej, har du möjlighet att sova lite på morgonen så är det bra! Kvällsmålet är inget måste. Det viktiga är att äta rätt var 3:e timma under din vakna tid!

Är det ok att slå ihop konditionsdelarna till en?
För er som tränar hemma kan det vara lättare att slå ihop konditionsdelarna, men då kan det vara bra att lägga in lite 90 sekunders intervalller av x-hopp, höga knän osv mellan styrkeövningarna, för att få upp pulsen! Promenerar du så krävs det 40 min! Tränar du på gymmet rekommenderar vi att du kör 2*10, just för att höja upp pulsen igen, bra för förbränning/ämnesomsättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar